1. Jak kupować?

To proste! Wystarczy wybrać produkt, poprawnie zaznaczyć rozmiar i dodać go do koszyka. Po wyświetleniu planszy o poprawnym dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy, przeglądając i dodając do koszyka kolejne produkty, albo przejść do realizacji zamówienia. Zamówienie możesz sfinalizować jako zalogowany użytkownik lub jako gość. Podaj swoje dane, adres i sposób dostawy, opłać swoje zamówienie (przelew) i czekaj na swoje zamówienie.

2. Jak mogę skorzystać z rabatu?

Rabat naliczany jest automatycznie lub po wprowadzeniu kodu promocyjnego podczas składania zamówienia.

3. Czy otrzymam wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na adres e-mail wskazany przez Klienta przy zakładaniu Mojego Konta lub przy składaniu zamówienia bez zakładania Mojego Konta zostanie wysłana wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem otrzymania przez Sklep zamówienia.

4. Jak dokonać płatności?

Można skorzystać z przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Sklepu lub dokonać przelewu elektronicznego. Przelewy sklepu TupTup Socks obsługuje system płatności internetowych Przelewy24.

5. Jakie są koszty przesyłki?

Koszty przesyłki zależą od wyboru dostawcy, wynoszą:

8,50 zł za LIST POLECONY PRIORYTETOWY
11,50 zł za PACZKOMAT INPOST
15,00 zł za PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ 

Przy zamówieniach przekraczających wartość 99,00 zł przesyłka jest darmowa.

W przypadku wysyłki za granicę koszt jest każdorazowo ustalany z kupującym. Jesteś zainteresowany wysyłką poza Polskę? Napisz do nas: sklep@tuptupsocks.pl 

6. Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki za pobraniem?

Nie, nie ma takiej możliwości. Wysyłamy jedynie przesyłki wcześniej opłacone.

7. Ile trwa dostawa?

Paczki wysyłamy po zaksięgowaniu płatności każdego dnia roboczego do godziny 15. Przy płatności elektronicznej Przelewy24 zamówienie jest opłacone natychmiastowo. W przypadku płatności przelewem bankowym, czekamy na zaksięgowanie wpłaty przez nasz bank – przeważnie jest to 1 dzień roboczy.

Termin realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze w przypadku przesyłki kurierskiej, natomiast 2-4 dni robocze w przypadku listu poleconego priorytetowego. 

8. Jak wygląda procedura zwrotu zakupionego produktu?

U nas można się rozmyślić, bez podania przyczyny. Jeżeli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar masz na to 14 dni od daty zakupu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w § 10 Regulaminu Sklepu.

Towar odeślij na adres: 

MW Sp. z o.o.
ul. Szeroka 22/22
87-100 Toruń

Pamiętaj, że skarpety nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, muszą mieć oryginalne opakowanie i nie mogą być zniszczone.  Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

8. Jak wygląda procedura reklamacji?

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt, wysyłając maila na adres: sklep@tuptupsocks.pl. Zrobimy wszystko, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Szczegółowe informacje nt. reklamacji znajdują się w § 9 Regulaminu Sklepu.